(Android/iOS) Easy Japanese - Let\u0027s Learn Japanese with Anna! hack spill (mer ressurs)
Mar 17, 2022 0:22:01 GMT -5
Post by depevedeli on Mar 17, 2022 0:22:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Easy Japanese - Let\u0027s Learn Japanese with Anna! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Easy Japanese - Let\u0027s Learn Japanese with Anna! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spill (mer ressurs) ▞▞▞
▞▞▞ Easy Japanese - Let\u0027s Learn Japanese with Anna! 2022 version ▞▞▞
Denne appen er mye mer robust enn jeg først trodde. Mens leksjonene er enkle, er det mye forskjellig innhold tilgjengelig i forskjellige formater. Veldig nyttig! Når jeg kommer til slutten håper jeg å finne ut at de har en avansert app for å fortsette å lære.
<a href=""></a>
Easy Japanese - Let's Learn Japanese with Anna! Vzdelávanie aff
Dette er en veldig god gratis app. Den er tilgjengelig på engelsk og kinesisk, noe som er flott, siden noen betydninger ikke er like klare på engelsk, den kinesiske gir en klarere forståelse.
Beste app for å lære japansk så langt
Easy Japanese - Let's Learn Japanese with Anna! Koulutus mxj
Easy Japanese - Let's Learn Japanese with Anna! Образование hhkj
Beste japansk læringsverktøy noensinne!!
App identifisert som skadelig programvare! Merk følgende! Rapportert.
lett å lære og gratis
Flott.
Easy Japanese - Let's Learn Japanese with Anna! Enseignement qkfs
Jeg liker denne applikasjonen
Skadelig programvare oppdaget
こにちいわ denne appen er virkelig virkelig guddommelig, men noe kan du gjøre grammatikktipsene til grammatikk bok for grammatikk og med leksjoner for å lære japansk korrekt .... ありがと ございむす
Jeg liker det, men det er hovedsakelig 敬語. Pluss manglende evne til å deaktivere roumaji, eller aktivere all kanji.
god app
Denne appen er super duper bra!!! Vi kan lære all japansk gratis!! Takk skaper 😊😊
Easy Japanese - Let's Learn Japanese with Anna! Vzdelávanie tjmn
Fantastisk! Du gjorde en fantastisk jobb med denne appen! Jeg lærte så mye på den aller første leksjonen! "はじめまして. 私は ステフェン です." *bukker*
Utrolig app. Kan ikke takke utviklerne nok.
いいです。すきです。ありがとう.
virkelig nyttig!すごいです
Det er så intuitivt, jeg lærer sakte og det pedagogiske aspektet er velkomment, jeg elsker også kunstverket i manga/anime-stil.
Veldig bra 👍
Interessant og nyttig
すごい! Jeg er veldig imponert over denne appen!ありがございます!
Jeg elsker denne appen! Den dekker viktig grammatikk og tilbyr også videoer. Jeg lærte mye på de første ni timene!
Denne appen er veldig nyttig for å lære japansk. Hvert stort emne har sin egen historie og grammatikkforklaring i seg. Veldig anbefalt for nybegynnere... Elsker oppsettet også. Takk for at du gjør ditt beste med å lage denne appen, og den er enkel å lære. Elsker dette
Dette er en fantastisk app for å lære japansk, vennligst samme som det er for andre språk også som spansk, fransk... Takk..
Veldig nyttig app for å lære grunnleggende japansk.
超級好用,很詳細的用情境劇去學習,大推!!
ありがとう!!! Denne appen er fantastisk. Det forklarte så mye og fylte så mange hull! Den gir informasjon i et nyttig format som; [ a ] は [ b ] です。 For å vise at a er subjektet og at b er hva subjektet er (''er'' being です) Det plasserer alt i et superlett å forstå format, og for det, JEG ELSKER!
Wow! Jeg lærte mye av dette takk! du!!
Lær japansk med en kontekstualisert historie.
Materialene er fra NHK World. Lett å følge og lære. Godt jobbet.