Post by depevedeli on Mar 17, 2022 0:15:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Matchington Mansion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Matchington Mansion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för ökning av primogems ▞▞▞
▞▞▞ Matchington Mansion 2022 version ▞▞▞
Du kan spela gratis upp till att låsa upp några områden, men spel blir omöjliga att rensa utan att köpa energi. Ingen återkomst senare gratis något eftersom det inte finns INGEN gratis påfyllning! Så när du väl har fastnat i ett spel är det dags att spendera pengar. Spelet är ett 3-stjärnigt eftersom ingen gratis energi och matchspel är för svårt, för tidigt.
Ständigt roligt! Jag älskar det här spelet. Men kan du snälla sluta be mig att betygsätta det någon annan dag? Jag har redan betygsatt det...bra gud. Så irriterande 🙄 Omgosh! 12-23-21. Du ber om att betygsätta det här spelet IGEN! Jag är på väg att avinstallera det. Jag har spenderat hundratals dollar på det här spelet. Hade jag inte haft det så hade jag inte gjort det. För Guds kärlek... sluta annars avinstallerar jag det. Det monetära värdet är inte ett problem för mig.
Roligt spel, väldigt roligt. Jag älskar det men tycker inte om att spendera veckor på att försöka klara nivåer och spendera hårt intjänade stjärnor för att få folk eller svara på dörren..lamt! Om du gillar att spendera dina hårt tjäna pengar är detta spelet för dig! Annars skulle jag ge det 5 stjärnor 🌟
Matchington Mansion Hádanky yteq
Kul spel lätt i början men som vanligt kostar det pengar om man vill komma nån vart . Inte alls vad reklamen visar besvikelse 👿
Ladda Ner Matchington Mansion.0 För Android Av Magic Tavern, Inc. - Hemrenovering Pusselspel.
När du väl kommer till 238 är det som att du måste betala ut pengar för att slå det. Jag har varit fast i veckor. Det är ett slöseri med tid efter 200. Jag avinstallerar det. Vad är det med alla dessa giriga match 3-spel?
Matchington Mansion Başsındırma mun
Matchington Mansion Головоломки iym
Njuter verkligen av spelet. Annonserna som erbjuder en belöning ger dig dock inte belöningen som annonserats och du har inte bara slösat bort din tid på att titta på en slumpmässig annons utan du kan inte ens återgå till spelet och måste stänga allt för att gå tillbaka. hur svåra vissa av spelen är, jag skulle förvänta mig att få mer än en stjärna och jag uppskattar inte att slösa 3 stjärnor på att "leka" med den blodiga hunden (eller läsa en bok) som du tvingas få för ytterligare några stjärnor! ! Snälla fixa det
Matchington Mansion Παιχνίδια παζλ kfx
Roller Skating Girls Rollimängud muhf
Roligt!
Jag tycker att det här är ett fantastiskt spel, men jag tycker att de är lite giriga som någonsin lyckats. hatar att börja något och sedan inte kunna avsluta det.
Jag brukade verkligen njuta av det här spelet. Men nyligen registrerar inte bonusspelen (som Bingo) vinsterna ordentligt. Jag spelade och vann dussintals nivåer, men korten slutade markeras... vilket gjorde det omöjligt att vinna mynten och andra toppbonusar. Det är bara frustrerande och nedslående. Så jag sänkte betyget.
Kul men svårt ibland
Älskar, älskar, älskar det. Jag ser så många recensioner som klagar på att de måste spendera pengar, ja det gör jag inte och jag är över nivå 5000. Kanske vissa människor bara vill ha saker superenkelt. Jag klarar inte varje nivå första försöket men det är inte meningen. Jag skulle ha slutat för länge sedan om det inte fanns någon grad av utmaning. Ha bara lite tålamod och njut av det för vad det är - ett fantastiskt spel.
MATCHINGTON MANSION mynt och stjärnor fri - Forcozylovers
Jätte jätte kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Genre: Tankenötter. Handla om: Testa din hjärna! ... Ladda ner Hitta skillnader: Tankenötter APK ... Ladda ner Matchington Mansion APK.
Jag är väldigt besviken på spelet. Jag var borta från min dator i ett år och jag satte på det här spelet igen bara för att börja om från början och hamna på de svåra och mycket svåra nivåerna och jag gillar inte när du säger åt kunden att ge en rapport om vad som är pågår. Du kommer inte att få en 5-stjärna av mig när jag måste stanna kvar i ett match3-spel och förbruka alla mina hjärtan och till och med få min hjälp från klubben. JAG KOMMER TA BORT SPELET FÖR GOTT DENNA GÅNGEN OM JAG INTE KAN FORTSÄTTA ATT OMMODA HERRGÅRDEN. Så 3 stjärnor för nu.
Kan inte komma förbi en viss punkt. 3 dagar arbeta med samma pussel utan chans att samla tillräckligt med mynt för att lägga till extra tid. Jag är snart redo att ta bort det här spelet...... Det måste finnas ett sätt att samla mer tid för att slutföra pusslet.
det här är ett roligt spel att spela, men jag önskar att det fanns fler designalternativ för saker i spelet (dvs. mer neutrala färgalternativ). Jag vet att den här appen låter dig logga in på Facebook för att spara dina framsteg, men jag vill att det ska finnas ett alternativ för människor att kunna logga in på sitt Google- eller Apple-konto. på så sätt kommer personer som har en Android-telefon eller en iPhone inte att förlora sina framsteg när de väl skaffar en ny enhet.
Roligt👍👍
Okej
Tankenötter. Uppdatering : February 01, 2021. Krav : Android 4.4+ ... Matchington Mansion APK: Matchington Mansion · Bubble Witch 3 Saga APK
beroendeframkallande snabbverkande. Vissa pussel orättvisa eftersom de inte går att lösa. Edit: Först trodde jag att de svåra nivåerna var att främja köp av tokens, liv etc. Men min nya bedömning är att detta är det MEST SKADA datoriserade internetspelet som är höljt i "inredning och "bo i en herrgård." Absolut alla tjejer dröm. Att behöva 500 nivåer för att avancera från ett rum och arbeta sju dagar i rad för att slutföra en "hård" nivå ökar bara ångesten hos en individ. FÖRÄLDRAR AKTA DIG
Edit 2: CustSrvc sa att de har slutat använda dessa annonser. Höjde tp a 4 för bra respons. Edit 1: Tack för att du erbjuder en lösning. Skickade den begärda bilden. Ökade betyget till 2. Kommer att ändra betyget/recensionen ytterligare när jag ser bättre annonser. (För att vi alla ser annonserna.) Första recension: Hatar annonserna för detta. Kränkande stereotyper, deprimerande handlingslinjer, hon får allt fel, varför skulle jag vilja spela det här? Annonserna får det att se riktigt hemskt ut, inte roligt.
Homescapes APK nedladdning för android - senaste versionen
Älskar det här spelet! Så roligt! Mycket variation med matchning och kombinationer. Chans att spela med andra. Kreativa kombinationer. Håller din hjärna aktiv!
12 timmar för en Challenge
Jättekul, men för mycket saker som inte är relevanta, t ex leka med hunden eller hälsa på gäster.
Reklamen är inte densamma vid själva spelet.
... Så dåligt. Avinstallerar!
Lite småkul
Skulle vara 5 om stjärnor var fokuserade på att dekorera istället för att interagera med husdjur och andra karaktärer.
Minska min recension till 4 stjärnor. Bonusnivåer är tråkiga. Minimal belöning. Lätt att tappa intresset.
Åtgärda den här appen varje gång du börjar komma framåt den kraschar, säg inte åt mig att gå till din supportsida. Även med skärmdumpar säger de att det inte är appen men min enhet min enhet är ny den kraschar hela tiden fixa det.
Roligt men man kan inte spela banner man klarat
Ett bra och avslappnande spel.
Matchington Mansion Teka-teki gxlz