Post by depevedeli on Mar 17, 2022 0:01:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for at øge udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Epic Heroes War: Super Heroes 2022 version ▞▞▞
Det fortæller mig at opdatere, men der er ingen opdatering. Spillet er så godt at spille. Løs venligst mit problem.
Pengeko..
Epic Heroes War: Super Heroes הרפתקאות jawt
Ville være et fantastisk spil, hvis det ikke var for alle krystalpriserne at udvikle sig. Hvis der var en pålidelig måde at gøre fremskridt på for alle, der ikke betaler 500 $, ville det få 5 stjerner, men det er desværre ikke tilfældet. Dette er kun løn for at vinde.
Jeg havde spillet det, siden jeg var barn, jeg spillede det med mine brødre, det er fantastisk, jeg anbefaler det
Den eneste grund til, at jeg virkelig giver den en fire-stjernet, er, fordi den nogle gange fejler, og den er ikke rigtig slem, som bare fryser i et halvt sekund eller noget, nogle gange fryser den i lidt længere tid, men kunne sagtens også være min dumme telefon
Hav venligst en ny helt, jeg keder mig med en gammel helt, jeg har brug for mere godt end satan-helte
<a href=""></a>
K
Meget gode spil. Men et spørgsmål. Når jeg skriver gavekoden, hvorfor den viste "gavekode findes ikke", så fortæl mig venligst.
Tilføje
Min karakter sidder "fast" i Colosseum, selvom han ikke er valgt og har ryddet karaktererne og genstartet alt
Divmob du er den bedste spilproducent. Dit spil er rart indtil. Jeg forventer, at alle installerer det.Men jeg vil være bedst, hvis der i præmuin episke heltekrig var præmuin belønning som en af helte uendelighed
Det er rart, fordi jeg har præmuim, og jeg købte det ikke. Men jeg var heldig, og hvis du har præmie, er min rabat på dracula ($1) en dollar, og jeg får 500 ædelstene hver dag, den anden får jeg 100 ædelstene og 20 ædelstene, jeg elsker premium og jeg fik det gratis, der var intet salg gratis på spillet, jeg er så heldig!!!!
Epic Heroes War: Super Heroes הרפתקאות kqvo
Det er ikke særlig godt
Epic Heroes War: Super Heroes Dobrodružné lxkh
Det er et godt spil, men det kræver meget app-køb for at kunne nyde spillet fuldt ud
Mængden af ædelstene, der er nødvendige for de mest basale ting i dette spil, er uvirkelig. Hvad er meningen med at samle alle brikkerne til noget, når du stadig har brug for 100- eller 1000-vis af ædelstene for at skabe det!?!?
Epic Heroes War: Super Heroes アドベンチャー xne
Nå ikke dårligt
Op spil
Flot grafik, meget underholdende og et underholdende krigsspil med himmelsk tilstedeværelse.
Epic Heroes War: Super Heroes Äventyr jzmj
Efter et stykke tid finder du det umuligt at komme videre, fordi du på en eller anden måde skal slå nogle umulige udfordringsmissioner og vente på dominans for at få opgraderingsstykker. Brugte $10 bare for at få Athena, Tyr, en rød genstand og et væld af guldgenstande fra Holy Summon, nu sidder jeg fast foran himmel og helvede kampagne i et par uger nu...
Meget tuf spil gør det nemt
Ingen gavekode i meget lang tid. Spillet er bogstaveligt talt dødt. Sjovt først kedeligt senere. Svært at få røde og plat helte. Det samme gælder for varer.
sikke et spil!!
👍 fantastisk flot spil, men nogle gange spiller annoncerne ikke..
Spillet er godt, men hvis du spiller dette spil, skal du have penge. Så du kan købe en ny karakter, og du kan opgradere kræfter. Hvis du ikke har penge, kan du ikke vinde dette spil på niveauer.
hej administratorer min jeg har en klage min ven (kontonavn vvsp) han bød og han vandt midas med 194k perle, men han kan ikke få helten eller ædelstenen, så vær venlig at hjælpe ham
Ret cheftimerne. De siger et bestemt klokkeslæt, så når du logger ind efter tidspunktet, har det stadig langt flere timer
Dette spil er meget sejt. Jeg kan få den bedste genstand, mønter og diamanter med gavekode (fantastisk). Ja, så jeg vil give 5 stjerner
Det bedste spil jeg nogensinde har haft, jeg skal bare have det andet, lav et nyt, men det er svært at få ædelstene, men tak fordi du lavede dette spil
For dyrt spil .... du burde have mange penge for at spille dette spil ...
ez at forstå, dejligt spil
Meget godt spil, jeg kan lide dette
Har brug for så mange ædelstene. Kedelig
Ah
Jeg kan ikke få min gamle konto tilbage
Dette spil er bare god for tiden....Enhver god action, eventyr og kampfærdigheder er ikke i dette spil.....VENLIGST GØR DET MERE INTERESSERET OG MERE ACTION OG EVENTYR.......... ..Jeg giver Three Stars, fordi det er godt for at bruge min tid på at spilde.............Jeg spiller Dis spil i min OPPO REALME MOBILE........Dis Game er kører Very Good In My Realme telefon...... CI vil gerne vide, at når du vil opgradere dit spil.........Det er derfor, jeg vil vide det, fordi det kun lige er gud ikke intrstd
Heltene/færdighederne betyder ikke noget i dette spil. Brug en sjat penge og du får hvad som helst. Fremskridtene stopper også efter kort 20, hvis du ikke vil bruge penge. Ellers koster det bare at dyrke guld og helte-opgraderinger med rigtige penge.
Dette spil er ekstremt afbalanceret og fin og i modsætning til andre 1v1 rpg spil bruger det så mange færdigheder og taktikker